Union Lido

Torsdag d. 16-08

Afgang til Union Lido Italien kl 0845. Turen forgik uden det stor at fortælle. Vi ankom til Lidoen kl. 1355. Vi anmeldte vores ankomst men kunne ikke komme ind før kl. 1500.

Mens vi ventede, fandt vi den plads vi skulle ligge på. Vi var godt tilfreds med den plads vi havde fået tildelt, ikke for langt til servicebygningen. Efter opsætning og udpakning af CV gik vi en tur rundt på pladsen.

Vi besluttet os for at se en sjov konkurrence i en pool mellem 4 hold der bestod af Tyskland, Schweiz, Italien og West Europa. Det var mega sjovt.

Fredag d. 17-08

Dagen i dag stod på hygge på campingpladsen. Det vil sige ved pool området (Katrine og Cecilie) og i baren (mig). Jeg er ikke den store fan af at ligge i solen.
Resten af weekenden gik med at hygge og sole sig på pladsen.

Mandag d. 20-08

Turen gik til Venedig. Vi tog bussen kl.  1000 til færgeterminalen ca. 15 min. kørsel fra campingpladsen, vi havde på forhånd købt en 24 timers billet der gælder for bus og færge til Venedig, samt alt offentlig transport i Venedig og mellem øerne.

Da vi ankom, tog vi vandbus nr. 2 som sejer syd vest om Venedig og ned igennem Canal Grande. Ture tager ca. 1,5 time. Derefter gik vi rund i byen indtil det var tid til frokost. Efter frokosten tog vi over til øen Murano. Efter besøget på øen tog vi tilbage til Venedig for at se Sukkenes bro. Efter en lang tur dag og trætte ben tog vi tilbage til campingpladsen.

Resten af tiden på Unio Lido blev brugt på ren afslapning.